<br />
<b>Notice</b>:  Trying to access array offset on value of type int in <b>C:\home\site\wwwroot\wp-content\themes\rdc\includes\page-intro.php</b> on line <b>83</b><br />
Actuele

Storingen en mededelingen

Een probleem geconstateerd?

Check hieronder of de dienst waarmee je een probleem ervaart, te kampen heeft met een storing. Staat jouw probleem er niet bij? Neem dan contact op met onze servicedesk via 020-6445553 om snel geholpen te worden. Servicedesk gesloten? Doe dan je melding middels het formulier hieronder.

Melding doen

Actuele storingen en mededelingen

2
Invullen APK keuringsaspecten nog eenvoudiger

Wij hebben op 15 december het kiezen van een keuringsaspect (adviespunten, reparatiepunten, goedkeurpunten, etc.) in het APK-systeem verbeterd.

Het is weer mogelijk om een deel van de totale omschrijving van het aspect in te voeren in het veld ‘Verkort zoeken’, onder ‘Maak uw keuze’. Hierdoor krijgt u snel alle keuringsaspecten te zien waarin bijvoorbeeld het woord ‘’remlicht’’ staat. U kunt een aspect op die manier veel sneller zoeken en selecteren.

In deze handleiding staat beschreven hoe het werkt.

 

 

Nieuwe RDW voorwaarden voor gebruik VIN (chassisnummer)

Dit is belangrijke informatie over de ontvangst van het chassisnummer (VIN) vanuit RDC-diensten. De voertuigbranche en de providers hebben de afgelopen jaren overleg gevoerd met de RDW over de verstrekking van het VIN aan de voertuigbranche. Dit is belangrijk voor jouw toepassingen voor het identificeren van voertuigen.

Met ingang van 1 januari 2021 mag het VIN door RDC aan haar afnemers – en dus aan jou – worden verstrekt, als voldaan wordt aan voorwaarden die de RDW heeft opgesteld, waaronder het gebruiksdoel: gebruik slechts ter identificatie van een voertuig. Deze gebruiksvoorwaarden kun je onderaan deze pagina downloaden.  De gebruiksvoorwaarden treden in werking op 1 januari 2021, en gelden voor alle afnemers van het VIN uit een RDC-dienst die dit gegeven toont of verstrekt.

Als jij het VIN uit de RDC-registratie gaat opvragen en gebruiken, verklaar je daarmee akkoord te gaan met de nieuwe gebruiksvoorwaarden, en deze onverkort en volledig te zullen toepassen.  Deze gebruiksvoorwaarden hebben een wettelijk karakter. Waar in deze voorwaarden wordt gesproken over VIN, wordt daaronder ook de meldcode (laatste vier cijfers van het VIN) als zelfstandig gegeven begrepen.

Als je in 2021 gebruik wilt maken van deze mogelijkheid, maar je hebt vragen over de toepassing van de voorwaarden in jouw situatie, neem dan gerust contact op met onze servicedesk via servicedesk@rdc.nl of via 020-644 55 53.

 

Je kunt de voorwaarden hier downloaden.

Melding buiten openingstijden

Zelf een melding doen buiten openingstijden?

Heb je buiten onze openingstijden een probleem geconstateerd bij het gebruik van onze diensten? En hebben wij hierboven geen storing gemeld voor de dienst waarmee jij een probleem ondervindt? Dan kun je je melding doen middels onderstaand formulier.

Met dit formulier maak je een melding aan bij onze servicedesk. Op de eerstvolgende werkdag neemt een medewerker van de servicedesk contact met je op over deze melding. Onze servicedesk is geopend van maandag tot en met vrijdag van 08:00 uur tot 17:30 uur, en op zaterdag van 09:00 uur tot 17:00 uur.

Heb je een vraag of opmerking,
of ben je op zoek naar advies?
<br />
<b>Notice</b>:  Trying to access array offset on value of type int in <b>C:\home\site\wwwroot\wp-content\themes\rdc\archive-storing.php</b> on line <b>93</b><br />
Bel ons

Op werkdagen van 8:00 tot 17:30 uur en op zaterdag van 9:00 tot 17:00 uur kun je ons telefonisch bereiken.

020 - 644 55 53
Stuur een mail

Op de eerstvolgende werkdag neemt een medewerker van de servicedesk contact met je op over jouw bericht.

servicedesk@rdc.nl