Jouw klant centraal met
onze e-mailmarketing
en crm-oplossingen
Multimediale mogelijkheden voor alle contactkansen rondom verkoop en onderhoud. In jouw eigen huisstijl. Volledig geautomatiseerd of zelf aan de knoppen. Met een bewezen hoge conversieratio.
De klant centraal stellen
Dat is de meest succesvolle manier waarop jouw bedrijf klanten aan zich kan binden. Daarvoor moeten jij en jouw klanten elkaar goed kennen, en dat gaat het best als je regelmatige contactmomenten met jouw klanten hebt die voor beide partijen relevant en waardevol zijn.
Dat betekent ten eerste dat je klantenbestand op orde moet zijn
Is iemand verhuisd? Getrouwd? Overleden? Heeft hij zijn auto verkocht? Of is hij voor zijn laatste APK naar een ander bedrijf gegaan? Als je iemand verkeerd aanspreekt of een verkeerd iemand aanspreekt is de kans klein dat je bericht tot een bezoek aan je bedrijf leidt.
Marketing automatiseren
Ook de inhoud van je bericht is belangrijk. Het juiste bericht op het juiste moment aan de juiste klant. Dat kan snel en simpel als je je marketing automatiseert.
Wil je weten wat we voor jou kunnen betekenen?
Of je je klantenbestand wilt opschonen of je marketing wilt automatiseren; wij helpen je op weg!
Meer weten?"Naast jullie professionaliteit is duidelijk te merken dat jullie dit met passie doen en vanuit jullie hart. Ga zo door! Barbara Velting, Autobedrijf Van Veen B.V."
of ben je op zoek naar advies?
Op de eerstvolgende werkdag neemt een medewerker van de servicedesk contact met je op over jouw bericht.
servicedesk@rdc.nl