Wat is uw bedrijfstype? Welk procestype zoekt u?

Business Owner CRM

Als Business Owner CRM ben je verantwoordelijk voor de value stream CRM en de waarde die deze value stream vertegenwoordigt. De belangrijkste activiteiten hierbij zijn:

  • het ontwikkelen van onze visie op CRM in de mobiliteitsmarkt;
  • het bepalen en uitvoeren van de bijbehorende strategie;
  • ontwikkeling van het CRM productportfolio (zie ook www.crmcare.nu)

Wanneer dit succesvol wordt uitgevoerd, verkrijgt de klant met de CRM-producten van RDC een commercieel concurrentievoordeel.

Je bent verantwoordelijk voor het resultaat in relatie tot het budget. Dat ben je uiteraard niet alleen, want als “lean-agile leader” werk je nauw samen met de product owner en de agile teams.

 

Value stream CRM

De value stream CRM is van strategisch belang voor RDC. In de value stream CRM worden innovatieve B2B2C diensten ontwikkeld. Hiermee worden bedrijven in de mobiliteitssector ondersteund bij het adequaat reageren op leads en het behouden van klantenbinding. Op basis van big data en data science kan het mobiliteitsbedrijf op het juiste moment de klant met de juiste boodschap benaderen voor onderhoud en APK, en zelfs voorspellen wanneer een klant in de markt is voor een andere auto. Ook worden de on- en offline wereld bij elkaar gebracht.

Het team

Je maakt onderdeel uit van een team van zes business owners en rapporteert rechtstreeks aan de commercieel directeur. Het team is verantwoordelijk voor het complete productportfolio van RDC. Door kruisbestuiving tussen de verschillende oplossingen ontstaan kansen. De business owners bezoeken, net als de salescollega’s van RDC, graag de (potentiële) klant en weten de uitdagingen van de ondernemer te vertalen naar productinnovatie.

 

Je hebt

  • een afgeronde HBO- of WO-opleiding (Commerciële) Economie of Bedrijfskunde;
  • minimaal 5 jaar werkervaring als Business Owner of in een soortgelijke functie, zoals bijvoorbeeld productmanager;
  • kennis van en ervaring met een voor de value stream relevante bedrijfscontext;
  • ervaring met het vertalen van een bedrijfsstrategie naar een productstrategie;
  • ervaring met het opstellen van requirements in een Agile-Scrum omgeving;
  • ervaring met stakeholdermanagement en het communiceren van een productvisie.

 

Wij bieden jou

  • een goed maandsalaris;
  • goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder 24 vakantiedagen en 4 atv-dagen bij een fulltime dienstverband, een uitstekende pensioenregeling en flexibele werktijden;
  • de mogelijkheid om thuis te werken;
  • 50% korting op verzekeringen van Bovemij;
  • een opleidingsbudget voor werkgerelateerde cursussen.

 

Meer over ons

Wij zijn specialist in de ondersteuning van het mobiliteitsnetwerk met slimme processen en intelligente dataoplossingen. Dit mobiliteitsnetwerk bestaat uit meer dan 10.000 bedrijfsvestigingen in de Nederlandse mobiliteitssector. RDC is dé autoriteit als het gaat om betrouwbare en gedetailleerde inzichten in de marktontwikkelingen binnen deze sector. We werken met data van alle ruim 12 miljoen gekentekende voertuigen in Nederland en beschikken over een database met 10 jaar historie waarop online realtime allerlei analyses mogelijk zijn. RDC heeft 170 medewerkers en is in de afgelopen jaren met meer dan 20% gegroeid.

 

Solliciteren?

Wil je reageren op deze vacature? Stuur dan je CV naar onze corporate recruiter a.i., Syreetha Mijnals, via recruitment@rdc.nl, of solliciteer direct middels de button hiernaast. Nog vragen? Bel dan even met Syreetha. Zij is telefonisch bereikbaar op nummer 06-57881471.

 

Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.