<br />
<b>Notice</b>:  Trying to access array offset on value of type int in <b>C:\home\site\wwwroot\wp-content\themes\rdc\includes\page-intro.php</b> on line <b>83</b><br />
Actuele

Storingen en mededelingen

Een probleem geconstateerd?

Check hieronder of de dienst waarmee je een probleem ervaart, te kampen heeft met een storing. Staat jouw probleem er niet bij? Neem dan contact op met onze servicedesk via 020-6445553 om snel geholpen te worden. Servicedesk gesloten? Doe dan je melding middels het formulier hieronder.

Melding doen

Actuele storingen en mededelingen

3
Onderhoud op vrijdagavond 04-04-2025

Volgende week vrijdagavond (04-04-2025) zal er bij RDC onderhoud plaatsvinden m.b.t. de dienst Voertuigscan (VTS XML) en de achterliggende informatievoorzieningen.
Dit onderhoud gaat plaatsvinden van 18:00 uur tot 18:30 uur, de dienst is in deze periode niet beschikbaar.

Wat gaan we doen?

Tijdens dit onderhoudsventer zullen de bewuste servers worden bijgewerkt opdat we onze informatievoorziening en respectievelijke dienstverlening veilig en up-to-date houden.

Wat is de impact op onze dienstverlening?

Gelieve rekening houden met een tijdelijke onbeschikbaarheid van de volgende diensten, eventuele bevragingen zullen resulteren in een time-out (Statuscode 503)
– Geen Kentekeninformatie beschikbaar
– Geen Europese Typegoedkeuring informatie beschikbaar
– Geen Prijslijstinformatie beschikbaar
– Geen Foto’s beschikbaar

Wanneer zijn de onderhoudswerkzaamheden?

Vrijdag 4 April 18:00-18:30

 

Data geplande onderhoudswerkzaamheden RDW 2025

De RDW voert op een aantal zondagen in 2025 groot onderhoud uit. Het gaat om de volgende dagen:

19 januari
16 februari
16 maart
13 april
18 mei
29 juni
13 juli
17 augustus
14 september
19 oktober
16 november
14 december

Handhavingsprocedure Tachograaf

In verband met een aanpassing vanuit de Europese Commissie mogen voertuigen die toegelaten zijn of worden tot de weg (DET) tot en met 31 december 2023 alsnog worden voorzien van een smart tachograaf G2/V1.  U leest hier meer over in deze brief.

Melding buiten openingstijden

Zelf een melding doen buiten openingstijden?

Heb je buiten onze openingstijden een probleem geconstateerd bij het gebruik van onze diensten? En hebben wij hierboven geen storing gemeld voor de dienst waarmee jij een probleem ondervindt? Dan kun je je melding doen middels onderstaand formulier.

Met dit formulier maak je een melding aan bij onze servicedesk. Op de eerstvolgende werkdag neemt een medewerker van de servicedesk contact met je op over deze melding. Onze servicedesk is geopend van maandag tot en met vrijdag van 08:00 uur tot 17:30 uur.

Heb je een vraag of opmerking,
of ben je op zoek naar advies?
<br />
<b>Notice</b>:  Trying to access array offset on value of type int in <b>C:\home\site\wwwroot\wp-content\themes\rdc\archive-storing.php</b> on line <b>93</b><br />
Bel ons

Op werkdagen van 8:00 tot 17:30 uur kun je ons telefonisch bereiken.

020 - 644 55 53
Stuur een mail

Op de eerstvolgende werkdag neemt een medewerker van de servicedesk contact met je op over jouw bericht.

servicedesk@rdc.nl