Storingen en mededelingen
Een probleem geconstateerd?
Check hieronder of de dienst waarmee je een probleem ervaart, te kampen heeft met een storing. Staat jouw probleem er niet bij? Neem dan contact op met onze servicedesk via 020-6445553 om snel geholpen te worden. Servicedesk gesloten? Doe dan je melding middels het formulier hieronder.
Actuele storingen en mededelingen
2In nummer 106 van haar uitgave ‘APK-keurmeester’ kondigt de RDW onder andere een aantal aanpassingen in het APK-proces aan die we graag onder je aandacht willen brengen, waaronder:
- Het APK rapport wordt gemoderniseerd per 1 januari 2025. De indeling is geheel aangepast.
- De regels voor het aantal APK-afmeldingen (te beginnen bij APK-2) per tijdsperiode worden gewijzigd. Er worden wachttijden tussen de afmeldingen ingevoerd. Alle maatregelen moeten ervoor zorgen dat voertuigen volgens de regels worden afgemeld. Daarmee wordt het afmelden zonder dat er eerst is gekeurd, bestreden.
Je leest deze en andere aanpassingen hier in de APK-keurmeester.
Voor meer informatie over deze aanpassingen, neem contact op met de RDW.
In verband met een aanpassing vanuit de Europese Commissie mogen voertuigen die toegelaten zijn of worden tot de weg (DET) tot en met 31 december 2023 alsnog worden voorzien van een smart tachograaf G2/V1. U leest hier meer over in deze brief.
Melding buiten openingstijden
Zelf een melding doen buiten openingstijden?
Heb je buiten onze openingstijden een probleem geconstateerd bij het gebruik van onze diensten? En hebben wij hierboven geen storing gemeld voor de dienst waarmee jij een probleem ondervindt? Dan kun je je melding doen middels onderstaand formulier.
Met dit formulier maak je een melding aan bij onze servicedesk. Op de eerstvolgende werkdag neemt een medewerker van de servicedesk contact met je op over deze melding. Onze servicedesk is geopend van maandag tot en met vrijdag van 08:00 uur tot 17:30 uur.