Ondersteuning

Occasion Beheer Systeem

Occasion Beheer Systeem

We hebben de handigste downloads en de meest gestelde vragen over ons Occasion Beheer Systeem (OBS) hieronder voor je op een rijtje gezet.

Downloads

Handleiding Schadeschatting

Veelgestelde vragen over OBS

1. Welke advertentieportalen kun je koppelen aan OBS?

Autowereld, Autotrack, Autotekoop, AutoVeilingNederland, AutoScout24 , Autokopen, Mobile.de, Autotrader, AutoXChange, Auto-insite, Autoroute.eu, Autocenter, Autodealers, AutoBlox, Bedrijfswagen.nl, Exportwagen, Gebruikteauto.nl, Gaspedaal.nl, Handelsprijzen.nl, Instore broadcast, Marktnet, Motor occasion, Marktplaats, Nederland Mobiel, Speurders, Trucks.nl, viaBOVAG.nl, Ziber.

2. Wat gebeurt er als ik per ongeluk meerdere pakketten met dezelfde garantie selecteer als inbegrepen pakket?

Indien meerdere garanties van hetzelfde type geselecteerd zijn, zal bij het opslaan de bovenstaande melding getoond worden en is het niet mogelijk deze configuratie op te slaan.

3. Ik wil vanuit de voertuig-detailpagina alle garanties te selecteren, waarom lukt dit niet?

De garantie-tab geeft nu alleen nog de mogelijkheid voor het opgeven van een fabrieksgarantie, omdat die is gebonden aan het voertuig. Het instellen van overige garanties bij een voertuig is ondergebracht bij Afleverpakketten (Mijn Organisatie > Instellingen > Afleverpakketten).

4. Welke garantie wordt getoond op het portaal?

De garantie uit een inbegrepen pakket zal op een portaal worden getoond als een garantie waarmee het voertuig wordt afgeleverd. De garantie uit optionele pakketten zal, op de portalen die dit ondersteunen, worden getoond als onderdeel van de optionele afleverpakketten.

Ken je onze online Automotive Dashboards al? Hiermee kun je eenvoudig je eigen markt analyseren.

Is je vraag niet beantwoord of ben je nieuwsgierig naar
wat we verder voor jou kunnen betekenen?
<br />
<b>Notice</b>:  Trying to access array offset on value of type int in <b>C:\home\site\wwwroot\wp-content\themes\rdc\footer.php</b> on line <b>32</b><br />
Bel ons

Op werkdagen van 8:00 tot 17:30 uur kun je ons telefonisch bereiken.

020 - 644 55 53
Stuur een mail

Op de eerstvolgende werkdag neemt een medewerker van de servicedesk contact met je op over jouw bericht.

servicedesk@rdc.nl