Wat moet ik doen als de klant aangeeft dat de link naar de enquête het niet doet of dat hij de enquête niet kan openen?
Faq 2 december 2015Sommige klanten hebben hun e-mailprogramma zó ingesteld dat links niet actief zijn, zoals naar de enquête.
Handig om te weten: alle nog niet ingevulde enquêtes worden op de klantensite van de klant getoond. Daar blijven ze staan totdat ze zijn ingevuld, of verwijderd wanneer ze 3 maanden na verzending niet zijn ingevuld.
Delen via
Actueel nieuws
- Kwart minder nieuwe auto’s in februari 1 maart 2021
- Verkoop op afspraak weer mogelijk! Maar… hoe groot is de schade tot en met gisteren? 25 februari 2021
- Hein Balesar panellid NZMO-webinar: Coronacrisis katalysator voor vernieuwing van zakelijke mobiliteit 18 februari 2021
- 20 procent minder nieuwe personenauto’s geregistreerd in januari 2 februari 2021
- Jan Jaap op BNR; aantal handbakken gehalveerd 1 februari 2021
Meer vragen
-
Faq
Na het registreren van een voertuig in BARS, staat er een rood uitroepteken bij de voertuiggegevens. Wat nu?
29 augustus 2016Het kan voorkomen dat er bij een registratie in de kolom Status een rood uitroepteken verschijnt. Do...
-
Kunnen twee verschillende medewerkers op dezelfde dag dezelfde auto registreren?
17 juni 2016Is zo'n dubbele registratie correct? Ja, dit is correct. BARS is gebaseerd op de handreiking bijtell...
-
Mobi-id
Hoe maak ik een nieuw Mobi-ID aan?
23 mei 2016https://www.youtube.com/watch?v=kuO5YcuRSfo...